Etapy

Program Przemian nie jest rewolucją, która ma nastąpić w Twoim życiu, ale ewolucją, która ma sprawić, że Twoje dotychczasowe życie będzie lepsze w wielu aspektach.

Program Przemian dostosowujesz do siebie, a nie siebie do niego: nie znajdziesz w nim sztywno narzuconych dat, gotowych jadłospisów, czy planów treningowych. Zamiast tego proponuję Ci:

  • pracę nad psychiką: budowanie samoakceptacji, świadomości, szacunku do siebie, motywacji, która pozwala nie tylko, zacząć, ale i wytrwać w procesie przemian,
  • wprowadzenie nowej kultury odżywiania opartej w znacznej mierze na zupach,
  • stopniowo wprowadzaną aktywność fizyczną dostosowaną do Twoich możliwości,
  • rozwój osobisty: otwórz się na nową wiedzę, smaki oraz… znajomości. W Programie Przemian nie jesteś sam! Dowiedz się więcej: kliknij 

Ale spokojnie – nie wszystko na raz!

Do celu dojdziemy małymi krokami. Program Przemian podzielony został na etapy, które wytyczają drogę. Pomagają one wprowadzać kolejne zmiany, czyniąc je trwałymi i skutecznymi, przygotowującymi Cię do kolejnego etapu. Rodzaj, czas i intensywność zmian zależy od Ciebie – Twojego dotychczasowego stylu życia, stanu zdrowia, możliwości i potrzeb, a także reakcji organizmu.

 

Etapy Programu Przemian:

Etap 1 – Przygotowanie

Etap 2 – Aktywna redukcja wagi

Etap 3 – Stabilizacja wagi

Etap 4 – Utrzymanie wagi

Etap 1 – Przygotowanie

Aby wyruszyć w podróż… trzeba się na nią zdecydować i podjąć konkretnie działania: zaplanować trasę, spakować potrzebne rzeczy, przygotować się na niespodzianki i zatankować tak, by paliwa starczyło do konkretnej stacji, a nie tylko do bramy.

To właśnie robimy na pierwszym etapie – przygotowujemy się psychicznie i logistycznie.

Pewnie zastanawiasz się: Jak zacząć? Dowiesz się więcej tu: kliknij.

Etap 2 – Aktywna redukcja wagi

 Na tym etapie stopniowo wprowadzamy nowe, pozytywne nawyki, takie jak:

  • Wprowadzanie zup do jadłospisu i zastąpienie nimi posiłków stałych. Możesz zrobić to stopniowo lub od razu – wybór zależy od Ciebie.
  • Codzienne jedzenie porcji owoców.
  • Przyjmowanie odpowiedniej ilości i jakości płynów.
  • Słuchanie głosu swojego organizmu i niedopuszczanie do uczucia głodu.
  • Codzienna, choć 5 minutowa, aktywność fizyczna, np. spacer. Od czegoś trzeba zacząć 🙂 Dowiedz się więcej: kliknij. 

Etap 3 – Stabilizacja wagi

Na tym etapie stopniowo wprowadzamy posiłki stałe – dzięki zupom nasz metabolizm jest gotowy, by sobie z nimi poradzić. Jak to się dzieje?

Zastanawiałeś / zastanawiałaś się kiedyś dlaczego zupa jest pierwszym daniem obiadowym?

Jej zadaniem jest nie tylko zaspokojenie głodu, ale też rozgrzanie, pobudzenie trawienia. To właśnie robimy na wcześniejszym etapie jedząc głównie zupy. Dzięki temu na 3 etapie mamy pobudzony metabolizm, oczyszczone jelita, odpowiednie nawodnienie i równowagę kwasowo-zasadową, a nasz organizm wie, że  może spalać zapasy, bo nie dopuszczamy do uczucia głodu.

Dlatego na Etapie 3 także możemy chudnąć, jeśli jest taka potrzeba.

Etap 4 – utrzymanie wagi

Utrzymanie wagi jest możliwe dzięki wypracowanym pozytywnym nawykom, które utrwalamy i stosujemy w codziennym życiu.

W trakcie Programu Przemian rozwijamy szacunek do siebie, samoświadomość i uważność, uczymy się słuchać swojego organizmu. Pozwala nam to rozpoznać zbliżające się kryzysy i przygotować się na nie. Dzięki temu wiemy, jak radzić sobie z pokusami i jakie działania wdrożyć, gdy wesprzeć trzeba będzie metabolizm.

Program Przemian nie jest teorią, ale metodą, którą opracowałam na podstawie własnych doświadczeń. Jej skuteczność potwierdziły setki  stosujących go osób.

Poznaj moją historię

Poznaj metamorfozy odchudzających się ze mną osób.

-40kg
bez efektu
jo-jo