Idea

Program Przemian jest holistycznym programem skierowanym do osób z nadwagą i otyłością, które chcą zadbać o siebie:  swoje zdrowie, wygląd i dobre samopoczucie po to, by wieść satysfakcjonujące życie.

Redukcja wagi w Programie Przemian jest:

  • zdrowa,
  • bezpieczna,
  • z szacunkiem do swojego organizmu,
  • świadoma,
  • bez efektu jo-jo,
  • połączona ze wsparciem psychicznym , które otrzymasz ode mnie i od innych osób uczestniczących w Programie. Dowiedz się więcej: kliknij

Ważnym elementem Programu Przemian jest wprowadzenie nowej, zdrowej kultury żywieniowej, w której główne miejsce zajmuje ZUPA. Dlaczego zupa? Dowiedz się więcej: kliknij

W tym momencie pewnie zastanawiasz się czy, aby utrzymać wymarzoną wagę, do końca życia masz jeść wyłącznie zupy. Oczywiście, że nie!

Program Przemian podzielony jest na etapy, które mają pomóc Ci we wprowadzeniu nowych, pozytywnych nawyków. W ich wyniku zdrowo, bezpiecznie, w tempie odpowiednim dla Twojego organizmu zgubisz zbędne kilogramy, a dzięki pobudzonemu metabolizmowi utrzymasz wagę, jedząc już nie tylko zupy.

Program Przemian nie jest teorią, ale metodą, którą opracowałam na podstawie własnych doświadczeń. Jej skuteczność potwierdziły setki stosujących ją osób. Wartość merytoryczna oraz bezpieczeństwo metody potwierdzone zostały przez lekarza, psychologa, diabetologa i fizjoterapeutę.
Poznaj moją historię
Zobacz metamorfozy odchudzających się ze mną osób
Przeczytaj opinie ekspertów

Etapy

 

Program Przemian nie jest rewolucją, która ma nastąpić w Twoim życiu, ale ewolucją, która ma sprawić, że Twoje dotychczasowe życie będzie lepsze w wielu aspektach.

Program Przemian dostosowujesz do siebie, a nie siebie do niego. Nie znajdziesz w nim sztywno narzuconych dat, gotowych jadłospisów, czy planów treningowych. Zamiast tego proponuję Ci:

  • pracę nad psychiką: budowanie samoakceptacji, świadomości, szacunku do siebie, motywacji, która pozwala nie tylko, zacząć, ale i wytrwać w procesie przemian,
  • wprowadzenie nowej kultury odżywiania opartej w znacznej mierze na zupach,
  • stopniowo wprowadzaną aktywność fizyczną dostosowaną do Twoich możliwości,
  • rozwój osobisty. Otwórz się na nową wiedzę, nowe smaki oraz… znajomości. W Programie Przemian nie jesteś sam! Dowiedz się więcej: kliknij 

Ale spokojnie – nie wszystko na raz!

Do celu dojdziemy małymi krokami. Program Przemian podzielony został na etapy, które wytyczają drogę. Pomagają one wprowadzać kolejne zmiany, czyniąc je trwałymi i skutecznymi, przygotowującymi Cię do kolejnego etapu. Rodzaj, czas i intensywność zmian zależą od Ciebie – Twojego dotychczasowego stylu życia, stanu zdrowia, możliwości i potrzeb, a także reakcji organizmu.

 

Etapy Programu Przemian:

Etap 1 – Przygotowanie

Etap 2 – Aktywna redukcja wagi

Etap 3 – Stabilizacja wagi

Etap 4 – Utrzymanie wagi

Etap 1 – Przygotowanie

Zanim wyruszy się w podróż, trzeba podjąć konkretnie działania: zaplanować trasę, spakować potrzebne rzeczy, przygotować się na niespodzianki i zatankować tyle paliwa, aby starczyło go do konkretnej stacji, a nie tylko do bramy.
To właśnie robimy na pierwszym etapie – przygotowujemy się psychicznie i logistycznie.

Jesteś ciekawy jak zacząć przygotowania? Więcej na temat I etapu znajdziesz tu:kliknij.

Etap 2 – Aktywna redukcja wagi

Na tym etapie stopniowo wykształcamy nowe, pozytywne nawyki, takie jak:

  • Wprowadzanie zup do jadłospisu i zastępowanie nimi posiłków stałych.
  • Możesz zrobić to stopniowo lub od razu – wybór zależy od Ciebie.
  • Codzienne spożywanie porcji owoców.
  • Przyjmowanie odpowiedniej ilości płynów dobrej jakości.
  • Słuchanie głosu swojego organizmu i niedopuszczanie do uczucia głodu.
  • Codzienna, choć 5-minutowa, aktywność fizyczna, np. spacer. Od czegoś trzeba zacząć. Dowiedz się więcej: kliknij. 

Etap 3 – Stabilizacja wagi

Na tym etapie stopniowo wprowadzamy posiłki stałe – dzięki zupom nasz metabolizm jest gotowy, by sobie z nimi poradzić. Jak to się dzieje?
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zupa jest pierwszym daniem obiadowym?
Jej zadaniem jest nie tylko zaspokojenie głodu, ale też rozgrzanie organizmu i pobudzenie trawienia. To właśnie robimy na wcześniejszym etapie, jedząc głównie zupy. Dzięki temu na 3 etapie mamy rozbudzony metabolizm, oczyszczone jelita, odpowiednie nawodnienie i równowagę kwasowo-zasadową, a nasz organizm wie, że może spalać zapasy, bo nie dopuszczamy do uczucia głodu.
Dlatego na etapie 3 także możemy chudnąć, jeśli jest taka potrzeba.

Etap 4 – Utrzymanie wagi

Utrzymanie wagi jest możliwe dzięki wypracowanym pozytywnym nawykom, które utrwalamy i stosujemy w codziennym życiu.
W trakcie Programu Przemian rozwijamy szacunek do siebie, samoświadomość i uważność, uczymy się słuchać swojego organizmu. Pozwala nam to rozpoznać zbliżające się kryzysy i przygotować się na nie. Dzięki temu wiemy, jak radzić sobie z pokusami i jakie działania wdrożyć, gdy trzeba będzie wesprzeć metabolizm.

Holistyczny charakter metody

Holistyczny charakter Programu Przemian odnosi się nie tylko do traktowania człowieka jako całości, ale też do samej metody.

Etapy, z których się składa, są spójne, nierozerwalne, wynikają jeden z drugiego. Wszystkie są tak samo ważne i istotne zarówno dla osiągnięcia rezultatów, jak i ich utrzymania. Żaden nie może być pominięty czy bagatelizowany. Od tego zależy stabilność Twojej Przemiany oraz trwałość budowanej konstrukcji, o którą stale trzeba dbać. W trakcie realizacji Programu Przemian nauczę Cię, jak to robić.

-40kg
bez efektu
jo-jo